Spēles mērķis ir piepildīt Emmas plauktus ar lietām, kas paslēptas piecos aizslēgtos skapjos spēles laukumā. Lai atvērtu skapjus, no spēles laukuma jānoņem simboli blakus skapjiem. Spēlē ir arī iespēja aktivizēt Bonusa spēli.
1. Veic gājienus, apmainot vietām divus blakus esošus simbolus, lai izveidotu trīs vai vairāku vienādu simbolu kombinācijas. Vienkāršākā kombinācija ir trīs vienādi simboli vienā vertikālā vai horizontālā rindā. Simboli, ar kuriem tiek izveidota kombinācija, tiek noņemti no spēles laukuma, un to vietā spēles laukumā ieplūst jauni simboli. Ja izveidojas situācija, kad ar spēles laukumā esošajiem simboliem nav iespējams izveidot nevienu kombināciju, visi simboli no spēles laukuma pazūd, un to vietā tiek ielādēti jauni simboli. Pamatspēlē ir jāveic 15 gājieni.
Izveidojot kombināciju blakus aizslēgtam skapim, tiek atvērta viena no četrām tā slēdzenēm. Kad visas slēdzenes ir atvērtas, nākamā izveidotā kombinācija blakus skapim to atver, un skapī paslēptās lietas tiek novietotas plauktos. Kad plaukts ir pilnībā piepildīts, ir laimēta pie šī plaukta norādītā laimesta summa.
2. Īpašās kombinācijas
Spēlē iespējams izveidot īpašas simbolu kombinācijas, kas rada īpašus efektus:
Ja kāds no efektiem trāpa skapim, tad šim skapim tiek atvērta viena atslēga.
3. Īpašās lādes
Papildu parastajiem simboliem uz spēles laukuma var parādīties viena vai vairākas īpašās lādes. Šīs lādes nevar noņemt no spēles laukuma un izveidot ar tām kombināciju; kad lāde sasniedz spēles laukuma apakšu, tā atveras un atklāj paslēptās lietas, kuras palīdz aizpildīt plauktus.
4. Emma un viņas draugi
Spēles laikā blakus Emmai var parādīties varde, sesks un/vai putns. Ja tiek izveidota kāda no īpašajām simbolu kombinācijām laikā, kad blakus Emmai ir redzams viens vai vairāki dzīvnieki, tad katrs dzīvnieks aktivizē savu īpašo efektu:
Pastāv iespēja, ka spēlē var iesaistīties arī Emma; Emma nopūš pieneni, un pieneņpūkas no spēles laukuma pēc nejaušības principa noņem dažus simbolus vai arī trāpa skapjos, palīdzot atvērt skapju slēdzenes
5. Bonusa spēle
Ja atvērtajos skapjos tiek atrastas 4 atslēgas, tiek aktivizēta Bonusa spēle; Bonusa spēle automātiski sākas pēc tam, kad pamatspēlē ir izmantoti visi gājieni. Bonusa spēlē ir 10 gājieni, lai izveidotu simbolu kombinācijas un atvērtu jaunus aizslēgtus skapjus. Esošajiem plauktiem tiek pievienoti trīs papildu plaukti (bonusa plaukti), uz kuriem norādīti lielāki laimesti nekā uz pamatspēles plauktiem. Bonusa spēles skapjos var atrast gan jaunas lietas, kuras var novietot uz bonusa plauktiem, gan arī lietas, kuras var novietot uz pamatspēles plauktiem.
6. Spēles beigas
Spēle beidzas, kad pamatspēlē vairs nav gājienu vai arī, ja tika aktivizēta Bonusa spēle un Bonusa spēlē ir veikti visi gājieni.
Pilnus noteikumus lasi šeit!