Jūnijā notikušas izmaiņas Latvijas Loto (latloto.lv) mājaslapā, kas attiecas uz klientiem, kuri izmanto Swedbank internetbanku, lai pieslēgtos iLOTO profilam, apmaksātu pirkumus, papildinātu spēles kontu vai arī ir izveidojuši skaitļu loteriju abonementus ar Swedbank maksājumu karti.
Turpmāk iLOTO profilam varēs pieslēgties ar kādu no šīm metodēm:
Ja, reģistrējoties iLOTO sistēmā vai pieslēdzoties iLOTO profilam, izmantoji Swedbank internetbanku, Tavs esošais iLOTO profils vēl aizvien būs pieejams (nav nepieciešams izveidot jaunu profilu), bet turpmāk savam profilam varēsi pieslēgties ar kādu citu no pieejamām metodēm.
Ja turpmāk vēlies pieslēgties savam iLOTO profilam ar lietotājvārdu/e-pastu un paroli, bet neatceries savu paroli, to var atjaunot divos veidos:
Turpmāk pirkumus iLOTO varēs apmaksāt ar kādu no šīm metodēm:
Lai apmaksātu pirkumu ar kādu no internetbankām, bankas kontam un iLOTO profilam ir jābūt reģistrētam uz vienas un tās pašas personas vārda.
Lai apmaksātu pirkumus iLOTO ar maksājumu karti, groza apmaksas skatā nospied uz pogas, uz kuras redzami Mastercard un Visa logo, atzīmē, ka esi iepazinies un piekrīti iLOTO lietošanas noteikumiem, un spied uz pogas Apmaksāt. Pēc tam atvērsies forma, kurā būs nepieciešams ievadīt maksājumu kartes informāciju: vārdu un uzvārdu, kartes numuru, derīguma termiņu un CVC kodu. Pēc formas aizpildīšanas, spied uz pogas Apmaksāt, un pirkums tiks apmaksāts.
Lai apmaksātu pirkumus iLOTO ar spēles kontu, Tavā spēles kontā ir jābūt pieejamiem līdzekļiem vismaz tādā pašā apmērā, kāda ir pirkuma summa, ko vēlies apmaksāt. Piemēram, ja vēlies iegādāties pirkumu 20 eiro vērtībā, tad Tavā spēles kontā ir jābūt vismaz 20 eiro.
Ja Tavā spēles kontā būs pietiekami līdzekļi, lai apmaksātu grozu, tad groza skatā spēles konts tiks piedāvāts kā viens no apmaksas veidiem. Izvēlies spēles kontu kā apmaksas veidu, spied uz pogas Apmaksāt, un Tavs pirkums būs veikts.
Lai papildinātu spēles kontu, bankas kontam un iLOTO profilam ir jābūt reģistrētam uz vienas un tās pašas personas vārda.
Lai papildinātu spēles kontu, nospied uz profila ikonas augšējā joslā. Atvērsies profila izvēlne, kurā ir redzami Tavā spēles kontā pieejamie līdzekļi, kā arī spēles konta papildināšanas iespēja. Nospied uz pogas Papildināt. Atvērsies logs, kurā vari izvēlēties, kādu summu vēlies ieskaitīt savā spēles kontā – nospied uz kādas no piedāvātajām summām vai spied uz saites Cita summa un ievadi vēlamo summu. Pēc tam izvēlies internetbanku, no kuras vēlies papildināt spēles kontu, un spied uz pogas Papildināt, kas Tev atvērs izvēlētās internetbankas pieslēgšanās skatu.
Pēc tam, kad veiksi naudas iemaksu spēles kontā, varēsi ar to apmaksāt savus iLOTO pirkumus. Spēles kontā iemaksāto naudas summu vari izmantot viena vai vairāku pirkumu apmaksai, kā arī šai summai nav laika ierobežojumu, kurā tā būtu jāiztērē – ja vēlies, vari papildināt spēles kontu šodien, bet veikt pirkumu apmaksu ar spēles kontu jebkurā citā laikā.
Turpmāk pārskaitījumiem no Swedbank bankas konta uz spēles kontu var tikt piemērota bankas komisijas maksa. Par pārskaitījumu var tikt piemērota fiksēta bankas komisijas maksa, neatkarīgi no pārskaitītās summas apmēra. Tas nozīmē, ka bankas piemērotā komisijas maksa būs vienāda nemainīgi no tā, vai ieskaitīsi spēles kontā 5 eiro vai 100 eiro. Par piemērojamo bankas komisiju aicinām sazināties ar Swedbank.
Turpmāk pārskaitījumiem no Swedbank bankas konta uz spēles kontu var tikt piemērota bankas komisijas maksa. Par pārskaitījumu var tikt piemērota fiksēta bankas komisijas maksa, neatkarīgi no pārskaitītās summas apmēra. Tas nozīmē, ka bankas piemērotā komisijas maksa būs vienāda nemainīgi no tā, vai ieskaitīsi spēles kontā 5 eiro vai 100 eiro. Par piemērojamo bankas komisiju aicinām sazināties ar Swedbank.
Klientiem, kuriem ir iepriekš izveidots skaitļu loterijas abonements ar Swedbank maksājumu karti, ir nepieciešams atkārtoti pievienot maksājumu kartes datus abonementam. Abonementam var tikt pievienota cita maksājumu karte vai arī maksājumu karte, kas bija piesaistīta abonementam iepriekš. Ja abonementam netiks no jauna pievienota maksājumu karte, tad no abonementa nebūs iespējams iegādāties skaitļu loteriju biļetes.
Kā zināt, vai nepieciešams atjaunot abonementa datus?
Informāciju par abonementa darbību vari apskatīt sava iLOTO profila sadaļā Mani kuponi. Ja blakus abonementam redzēsi izsaukuma zīmes ikonu, tad abonementā ir nepieciešams veikt kādas izmaiņas. Ja ir izveidoti vairāki abonementi ar Swedbank maksājumu karti, tad katram abonementam maksājumu kartes dati ir jāatjauno atsevišķi.
Lai nomainītu abonementam pievienoto maksājumu karti, veic šādas darbības:
Jā, arī turpmāk varēsi saņemt laimestus Swedbank bankas kontu, kas norādīts Tavā iLOTO profilā.
Ja Tev ir radušās kādas neskaidrības vai jautājumi, lūdzu, sazinies ar Latvijas Loto Klientu atbalsta komandu: info@latloto.lv vai 67224284. Klientu atbalsta komanda strādā katru dienu no plkst. 8.00 līdz 20.00.