No 2. jūnija iLOTO profilam varēs pieslēgties ar kādu no šīm metodēm:
Ja, reģistrējoties iLOTO sistēmā vai pieslēdzoties iLOTO profilam, izmantoji Swedbank internetbanku, Tavs esošais iLOTO profils vēl aizvien būs pieejams (nav nepieciešams izveidot jaunu profilu), bet pēc 2. jūnija savam profilam varēsi pieslēgties ar kādu citu no pieejamām metodēm.
Ja turpmāk vēlies pieslēgties savam iLOTO profilam ar lietotājvārdu/e-pastu un paroli, bet neatceries savu paroli, to var atjaunot divos veidos:
No 2. jūnija pirkumus iLOTO varēs apmaksāt ar kādu no šīm metodēm:
Lai apmaksātu pirkumu ar kādu no internetbankām, bankas kontam un iLOTO profilam ir jābūt reģistrētam uz vienas un tās pašas personas vārda.
Lai apmaksātu pirkumus iLOTO ar maksājuma karti, groza apmaksas skatā nospied uz pogas, uz kuras redzami Mastercard un Visa logo, atzīmē, ka esi iepazinies un piekrīti iLOTO lietošanas noteikumiem, un spied uz pogas Apmaksāt. Pēc tam atvērsies forma, kurā būs nepieciešams ievadīt maksājuma kartes informāciju: vārdu un uzvārdu, kartes numuru, derīguma termiņu un CVC kodu. Pēc formas aizpildīšanas, spied uz pogas Apmaksāt, un pirkums tiks apmaksāts.
Lai apmaksātu pirkumus iLOTO ar spēles kontu, Tavā spēles kontā ir jābūt pieejamiem līdzekļiem vismaz tādā pašā apmērā, kāda ir pirkuma summa, ko vēlies apmaksāt. Piemēram, ja vēlies iegādāties pirkumu 20 eiro vērtībā, tad Tavā spēles kontā ir jābūt vismaz 20 eiro.
Ja Tavā spēles kontā būs pietiekami līdzekļi, lai apmaksātu grozu, tad groza skatā spēles konts tiks piedāvāts kā viens no apmaksas veidiem. Izvēlies spēles kontu kā apmaksas veidu, spied uz pogas Apmaksāt, un Tavs pirkums būs veikts.
Lai papildinātu spēles kontu, bankas kontam un iLOTO profilam ir jābūt reģistrētam uz vienas un tās pašas personas vārda.
Lai papildinātu spēles kontu, nospied uz profila ikonas augšējā joslā. Atvērsies profila izvēlne, kurā ir redzami Tavā spēles kontā pieejamie līdzekļi, kā arī spēles konta papildināšanas iespēja. Nospied uz pogas Papildināt. Atvērsies logs, kurā vari izvēlēties, kādu summu vēlies ieskaitīt savā spēles kontā – nospied uz kādas no piedāvātajām summām vai spied uz saites Cita summa un ievadi vēlamo summu. Pēc tam izvēlies internetbanku, no kuras vēlies papildināt spēles kontu, un spied uz pogas Papildināt, kas Tev atvērs izvēlētās internetbankas pieslēgšanās skatu.
Pēc tam, kad veiksi naudas iemaksu spēles kontā, varēsi ar to apmaksāt savus iLOTO pirkumus. Spēles kontā iemaksāto naudas summu vari izmantot viena vai vairāku pirkumu apmaksai, kā arī šai summai nav laika ierobežojumu, kurā tā būtu jāiztērē – ja vēlies, vari papildināt spēles kontu šodien, bet veikt pirkumu apmaksu ar spēles kontu jebkurā citā laikā.
No 2. jūnija pārskaitījumiem no Swedbank bankas konta uz spēles kontu var tikt piemērota bankas komisijas maksa. Par pārskaitījumu var tikt piemērota fiksēta bankas komisijas maksa, neatkarīgi no pārskaitītās summas apmēra. Tas nozīmē, ka bankas piemērotā komisijas maksa būs vienāda nemainīgi no tā, vai ieskaitīsi spēles kontā 5 eiro vai 100 eiro. Par piemērojamo bankas komisiju aicinām sazināties ar Swedbank.
No 2. jūnija pārskaitījumiem no Swedbank bankas konta uz spēles kontu var tikt piemērota bankas komisijas maksa. Par pārskaitījumu var tikt piemērota fiksēta bankas komisijas maksa, neatkarīgi no pārskaitītās summas apmēra. Tas nozīmē, ka bankas piemērotā komisijas maksa būs vienāda nemainīgi no tā, vai ieskaitīsi spēles kontā 5 eiro vai 100 eiro. Par piemērojamo bankas komisiju aicinām sazināties ar Swedbank.
Klientiem, kuriem ir izveidots skaitļu loterijas abonements ar Swedbank maksājumu karti, ir nepieciešams apstiprināt abonementa darbības turpināšanu, atjaunojot abonementam piesaistītās maksājuma kartes datus. Abonementam var tikt pievienota cita maksājuma karte vai arī maksājuma karte, kas ir piesaistīta abonementam jau šobrīd. Lai nodrošinātu nepārtrauktu abonementa darbību, aicinām veikt izmaiņas abonementos līdz 2. jūnijam.
Ja ir izveidoti vairāki abonementi ar Swedbank maksājuma karti, tad katram abonementam maksājuma kartes dati ir jāatjauno atsevišķi.
Gadījumā, ja līdz 2. jūnijam netiks atjaunoti abonementam piesaistītās kartes dati, tad pēc šī datuma nebūs iespējams iegādāties loterijas biļetes no šī abonementa. Informāciju par abonementa darbību un par loterijas biļetēm, kas ir iegādātas no Tava abonementa, vienmēr vari apskatīt sava iLOTO profila sadaļā Mani kuponi.
Lai nomainītu abonementam pievienoto maksājuma karti, veic šādas darbības:
Jā, arī turpmāk varēsi saņemt laimestus Swedbank bankas kontu, kas norādīts Tavā iLOTO profilā.
Ja Tev ir radušās kādas neskaidrības vai jautājumi, lūdzu, sazinies ar Latvijas Loto Klientu atbalsta komandu: info@latloto.lv vai 67224284. Klientu atbalsta komanda strādā katru dienu no plkst. 8.00 līdz 20.00.
Vai ikdienā izmanto Swedbank mobilo lietotni, lai veiktu norēķinus internetā?
Ja jā, tad bankas lietotnē vari atrast arī informāciju par savu maksājumu karti vai kartēm, ko ērti izmantot maksājumiem internetā.
Mobilās lietotnes sadaļā Kartes ir pieejama informācija par kartes datiem, ko vari ērti nokopēt, lai pēc tam ievadītu groza apmaksā.
Lai apmaksātu savu iLOTO grozu ar maksājumu karti, groza apmaksas solī izvēlies pogu ar Mastercard un Visa logo.