Informācija Swedbank klientiem
Jūnijā notikušas izmaiņas Latvijas Loto mājaslapā, kas attiecas uz klientiem, kuri izmanto Swedbank internetbanku, lai pieslēgtos iLOTO profilam, apmaksātu pirkumus un papildinātu spēles kontu vai ir izveidojuši skaitļu loteriju abonementus ar Swedbank maksājumu karti.
Informējam, ka AS Swedbank ir pieņēmusi lēmumu pārtraukt sadarbību ar Latvijas Loto, pamatojot to ar bankas grupas līmeņa politiku, kas ierobežo sadarbību gan ar izložu, gan azartspēļu nozares uzņēmumiem.
Tādējādi jūnijā notikušas izmaiņas Latvijas Loto mājaslapā, kas attiecas uz klientiem, kuri izmanto Swedbank internetbanku, lai pieslēgtos savam iLOTO profilam, apmaksātu pirkumus un papildinātu spēles kontu.
Arī turpmāk Swedbank klienti varēs pilnvērtīgi un droši izmantot Latvijas Loto pakalpojumus, tostarp papildināt savu spēles kontu no sava Swedbank bankas konta, taču turpmāk šim pakalpojumam tiks izmantots cits tehnoloģiskais risinājums; norēķini joprojām būs iespējami ar Swedbank maksājumu karti, kā arī izmantojot citu Latvijas Loto mājaslapā norādīto banku piedāvātās iespējas.
Klientiem, kuriem ir izveidots skaitļu loterijas abonements ar Swedbank maksājumu karti, ir nepieciešams savā iLOTO profilā apstiprināt abonementa darbības turpināšanu, atjaunojot abonementam piesaistītās maksājumu kartes datus. Abonementam var tikt pievienota arī cita maksājumu karte.
Vairāk par izmaiņām var uzzināt šeit.
Pārskaitījumiem no Swedbank uz spēles kontu Swedbank jums var piemērot bankas komisijas maksu. Vēlreiz vēlamies uzsvērt, ka šīs izmaiņas ir Swedbank, nevis Latvijas Loto lēmums. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Citi jaunumi
- Talsos atklās vērienīgu Simtgades loterijas mākslas kolekcijas izstādi
- Ar iedzīvotāju atbalstu vāc līdzekļus Rīgas Doma saglabāšanai
- Latvijas Loto piedalās Muzeju naktī
- Senatnes loterijas finansējumu piešķirs Rīgas Doma un klostera ansambļa saglabāšanai
- Latvijas Loto atbalsta konferenci Baltijas pavasaris un latviskā griba